En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Friday, September 22, 2006

Du tror inte på det här eller hur
men visan den handlar om okända djur
Många är långa och svåra att fånga
Många är...

osv

Bara den som vandrar nära marken
kan se dina under gud
Bara den som vandrar nära marken
kan se dina under gud
Låt oss aldrig bli så stora
att vi inte ser de små
Larven som kryper, och humlan som surrar, och barn som lär sig gå
NEJ Bara den som vandrar nära marken
kan se dina under gud
Bara den som vandrar nära marken
kan se dina under gud

osv...

Det verkar vara lite sånger i mitt huvud idag när jag vaknar. Försökte även sjunga en sång för mitt bst när hon ringde och skulle väcka mig. Och så har man fått en nätt telefonräkning från semestern ;)

Tidelidoo fulbloggiloo

2 Comments:

At Friday, September 22, 2006 10:52:00 PM, Blogger becka said...

Tema "djur och barn" tydligen, alltså de som är små och oskyldiga. Måste betyda att du är en godhjärtad själ;-)

 
At Friday, September 22, 2006 11:06:00 PM, Blogger aspungen said...

haha, det låter i vart fall som en smickrande tolkning ;D

 

Post a Comment

<< Home