En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Thursday, May 18, 2006

versaler och gemener.

har jag gjort för ett bra tag sen. varit ute å hjälpt bror på gården. han jobbar här så det är bara att hugga i när man har lust. det var ganska kul.

lite slarvigt uttryckt är mina mått: 46 - 40 - 46
tänker fortsätta envisas med att mäta i tum. storleken är verkligen 3x eller xxxl men väldigt mycket på väg mot 2x.

snart är det dags för träning. ska lägga till armhävningar i stället för den där hemska bröstpressaren jag använt förut som verkar paja mina armar fullständigt. blir spännande att se hur många jag orkar, på en vettig matta.

Kanske borde jag skriva med stora bokstäver i början på en mening. Det är ju trots allt lättare att läsa då. Får nog bli så. Det är bara det att det ser så himla seriöst ut då. Små bokstäver ger liksom större frihet.

Försökte ta ut kisse i trädgården. Det gick sisådär bra måste jag säga. Han hatade kopplet för mycket och ville inte ens gå ut, slet sig och verkade nästan göra illa sitt ben. Men det är helt okej nu så han gjorde inte det. Var lite orolig ett tag eftersom pojken nyligen drömt att han skulle ta ut honom när han krypit under sängen och att han då råkade göra illa hans ben.

Nåja. Vore väl mera intressant att ta tag i dagen kanske...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home