En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Saturday, September 30, 2006

resultat

Viktminskning. Nästan 10 kilo är det nu. Vägde mig på en Tanitavåg oxå. BMI är förminskat till 28.7 och musklerna i kroppen är tydligen tillräckligt starka. Har typ tappat räkningen på hur mycket jag gått ner i midjemått men jag tror det är över 20 centimeter nu.

Min fettprocent är för hög sa tanitavågen men det är inget som inte kommer ändras. Bara det att det kommer ta tid. Och det var ju själva grejen från början oxå.

Är trött så jag stupar. Jag försöker få in både linux å windows på mao inatt. Hoppas jag kommer lyckas nu.

nattinatt

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home