En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Tuesday, March 06, 2007

Ungdomshuset

Läs den här artikeln. Den var riktigt bra! Den som kan sin historia från 68 och framåt vet också att det är när ungdomar stöter på som hårdast motstånd som de blir terrorister. Röda Armé-fraktionen började bildas på liknande sätt.

Själv är jag förvånad att det inte hittills hänt något värre efter alla rättsövergrepp som begicks under EU-toppmötet.

Labels:

1 Comments:

At Wednesday, March 07, 2007 8:11:00 PM, Blogger becka said...

Hejhej! Du har blivit utmanad på min blogg:-) In och kolla! Sorry att jag själv är så dålig på att uppdatera och läsa och kommentera andrars bloggar nuförtiden...ska försöka skärpa mig;-)

 

Post a Comment

<< Home