En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Saturday, October 07, 2006

Vad mer kan bli fel?

Jag vet ärligt talat inte vad mer som kan bli fel idag. Vaknade från nåt otrevligt för att märka att Johan en halv minut senare ringde å sa att han inte kan komma idag för han är sjuk.
Gick upp, glömde äta, skulle hitta något på min stationära dator och upptäckte då ett fel på hårddisken. Fick hjälp, som försvann mitt under uppstart av datorn. Fick annan hjälp som försvann efter nästa uppstart. Har nu helt stängt av den stationära.
Min mobil är på lagning så jag kan inte skicka sms till någon.
Ytterligare en till sa att jag såg väldigt annorlunda ut när jag var 30 mot nu. Jag undrar förstås vid det här laget om jag gått å blivit fulare, vilket är en rimlig tanke då alla tyckte jag var vacker som 30-åring men samma sak inte syns idag.
Skrev ett inlägg på ett forum inatt som förändrades till oigenkännlighet av administratören och därmed förlorade all stuns och dessutom kom att innehålla osanningar om mig själv, eftersom det tillrättalades för att låta så bra och fint som möjligt. Det står nu i det saker jag inte står för och som inte är sanna och administratören lägger inte upp inlägg innan han eller hon godkänt dem. Uppenbarligen var det inget forum, utan ett hyllningscenter.
Mitt internet började plötsligt gå i 2 kb/sek som högst.
När jag skulle ringa och beklaga mig hos Johan dog min hemtelefon.
När jag återigen försökte få hjälp med datorn av en annan person gjorde jag nästan även denna arg.
När jag skulle skriva detta inlägg råkade jag snudda vid min touchpad som därmed raderade halva inlägget och jag fick börja om.
Vad mer kan gå åt helvete idag?
Det verkar bara fattas att min isp helt dör, att min tv går sönder, mina böcker brinner upp, min refilltelefon som jag använt i Östeuropa slutar fungera.
Den här dagen är käpprätt åt helvete och jag försöker ta sikte på något roligt i framtiden men hittar för tillfället ingenting.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home