En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Saturday, May 27, 2006

Uppdatera och skriva om

Jag skriver om och uppdaterar ständigt mitt första inlägg om feminismen. Jag är usel på redigering rent bildmässigt. Jag kan inte se vad som är snyggt. Textmässigt däremot är jag far beyond average. Fast just inläggen om feminism är svårt att skriva. Det har tagit tid att formulera mina tankar och det kommer säkert bli många inlägg och ändringar i redan skrivna inlägg innan jag är klar.

Får tillägga att jag inte är ute efter att antifeministkören ska hylla mig. Är lika kritiska mot dem som mot radikalfeminister. Jag finns som vanligt någonstans mittemellan. Men nya ord finns och nya ord ska formas och jag ska göra mitt bästa för att göra mig begriplig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home