En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Saturday, June 24, 2006

Bröllop

Ska på bröllop idag, är ganska stressad så kommer inte hinna svara på några kommentarer eller så förrän imon eller kanske även måndag.

Jag är stressad över den sociala samvaron. Just nu känns det knappt ens roligt. Det gör det kanske när jag får på mig bröllopsoutfiten. Men jag vet inte än.

Klänning, skor, nagellack, smycken. Ja, jag har t o m tagit hål åt mig själv i mina öron igen. Det gjorde ont kan jag lova. De hade växt igen lite i mitten. Men det verkar ha funkat å hittills inte heller några infektioner. Peppar peppar.

När någon frågar mig idag vad jag sysslar med ska jag väl svara att jag är bloggande pensionär och kanske att jag för tillfället driver den mest uppdaterade svenska bloggen om npf? (om nu detta stämmer, jag vet några flera vars adresser jag slarvat bort) Men i vilket fall... Mitt liv känns i och med den här bloggen än mera meningsfullt. Den är som mitt jobb, eller i varje fall det ställe där jag just nu använder min talang på ett kreativt sätt.

No to deal with the day. Wish the lost aspie good luck!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home