En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Tuesday, November 21, 2006

Isaklara it is!

Jag och Isa har startat något så ooriginellt som en modeblogg. Jag i mitt fall kommer självklart vinkla på det här med mullighet. Personligen tycker jag att utbudet av bloggar på svenska som hanterar mulligt mode är minimalt. Och de som gör det visar ofta inte sig själva på bild. Då tycker jag inte det känns så värt. Nåja, vi har just bara börjat, men medge att våra namn ihop ger ett extremt coolt och snyggt dubbelnamn. Välkommen dit.

Labels:

1 Comments:

At Wednesday, November 22, 2006 6:04:00 PM, Blogger becka said...

Spännande! Ska genast kika in där:-)

 

Post a Comment

<< Home