En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Tuesday, May 23, 2006

vaken

Tycks inte kunna somna. Är för hispig på grund av vissa omständigheter. Katten jamar och blev just utsläppt. Fånigt att inte kalla honom vid namn. "Katten" är ju det mest opersonliga som finns. Men liksom inte andra här hittills har namn vill jag inte heller att han ska behöva ha det. Han är hittills anonym alltså. Kisse kanske iofs låter bättre. Så han får nog heta så. För tillfället då.

Insett att det är en medeltidsfestival i Sighisoara i sommar. Jag vill dit, jag vill dit. Och det är inte helt otroligt att jag verkligen kommer lyckas komma dit heller :) Men resrutten får ändras...

Så det är ganska svårt att sova.

Ska upp vara uppe så jag kan åka bussen till träningen senast 2 i alla fall. Så det blir till att pallra sig upp. Lovat att väcka pojken nån gång sisådär efter 10 också. Så det vore onekligen tur om man själv lyckades somna innan dess... Just nu verkar det vara svårt.

Försöker formulera ett mera komplicerat blogginlägg men får inte till det riktigt. Det får ligga på draft tills det blir färdigt för publicering.

Nu är klockan över tre. Jag har försökt att läsa massa annat så jag ska bli lite sömnig så jag lyckas somna... tror att det gett resultat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home