En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Monday, June 16, 2008

Vad som är viktigt

Idag och i helgen har jag ägnat min tid åt Alice. Hon blev sämre inatt igen och är inte alls bra idag. Hon har fått ha kragen permanent nu för hon drar i stygnen så fort jag tar bort den. Förhoppningsvis kan hon få en kroppsstrumpa i morgon.

Det andra är att jag försöker kampanja på mitt eget vis för Sveriges demokrati. Fattar inte alls hur jag ska lyckas med den vansinneskampanj jag nu startat på min andra blogg, men vi får väl se vart det leder...

I morse var jag så utmattad så när jag väl kunde somna om på förmiddagen låg jag blick stilla. Vaknade i samma ställning som jag somnade och somnade om i samma ställning igen och vaknade likadant.

Nu ska jag försöka unna mig välförtjänt sömn.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home