En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Thursday, May 25, 2006

Kvalitet på blogg

Jag postar en hel del skit här. Och även mina mera seriösa inlägg är långt ifrån optimala. Jag kan skriva så sjukt mycket bättre och mera genomtänkt.

Så där har jag tänkt i en stor del av mitt liv. Eftersom jag är så himla bra på att skriva har jag låtit bli att göra det av rädsla för att det inte ska leva upp till mina förväntningar. Och därmed har ja sällan förbättrats. Så nu skriver jag hellre lite halvdåligt. Jag skriver ju i alla fall. Och om jag aldrig skulle våga skriva dåligt så skulle jag heller aldrig utvecklas. Så den här bloggen får bli precis hur blandad som helst.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home