En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Thursday, May 25, 2006

snark

Ujuj, idag är en Aspunge inte särskilt pigg. Vaknade och trodde att jag försovit mig. Tog ett tag att inse att jag fortfarande sov men drömde att jag vaknat å trott att jag försovit mig. Insåg nog att jag sov när jag fick se min pojke i en fäktningsmatch...

Nu har jag ätit frukost. Och får gå och lägga mig igen. Det är ganska trevligt. Vet inte hur jag ska göra ännu dock. Att sova eller inte sova, det är frågan. Är det ädlare att lida och fördraga en bitter vakenhets lömska pilar eller göra slut på dem med ens?

Och härmedtilldelas Aspungen pris för årets sämsta travesti :D

Nåväl... Jag tror bestämt jag ska gå i säng igen. Ingen är ju ändå vaken så här dags, utom pojken då, som inte alls fäktas utan sitter i en birdiebil med en surrig sak.

Frukost var gott. Sömn är godare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home