En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Sunday, May 28, 2006

Så blev man människa till slut

Även idag blev man människa. Fast det tog några timmar. Vaknade ur en otrevlig mardröm och var ledsen i några timmar, ungefär fram tills nu.

Det var först när jag upptäckte att jag fått en blodpropp som jag vaknade till. Höhö, jag tror dock det är muskelvärk, men det är ju mycket roligare att ha blodpropp? Eller kanske inte... nåja...

Hur som haver spänner det i vänsterlåret å jag måste i princip sitta still om det inte ska kännas så. Undras vad jag egentligen har gjort. Det är ju 3 dagar sen jag simmade liksom...

Kanske borde man gå ut en sväng. Så jomla tråkigt att göra det utan sällskap bara... Önskar att jag hade en bärbar dator med wlan och trådlöst nät ;(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home