En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Monday, May 29, 2006

Ledig dag och blankt hår

Idag blev oväntat en ledig dag. Det strulade med bst, boendestöd utav bara katten. Men som tur är har jag mat idag och det är ingen panik för mig att laga lite på onsdag.

Eftersom jag inte lyckats sova på 5 dagar, varken på morgon eller natt så sov jag mellan 10 och 13:45 idag. Så kan det gå...

Jag har fått ett vykort i form av ett foto på mitt kompisgäng. Det är i stort format, nästan A5 och jag blev jääääätteglad för det. En trevlig sak med det är att mitt hår ser ut som om jag var en hårmodell, det fullkomligt glänser om det och det är helt blankt. Blir alltid lika glad när jag får se såna saker.

Det finns saker jag inte kan skriva om i bloggen än, men jag tror det kommer så småningom, förhoppningsvis.

Jag visste inte att det var så roligt att blogga så det är svårt att spamma sin egen blogg med en inlägg efter inlägg efter inlägg. Jag har dock varit upptagen med annat söndagen så det blev inte så mycket skrivet då. Men det kommer det kommer.

Jag har bara druckit lite fil idag. Det känns som om det är mer än dags att fixa lunch.

Puss på er så länge!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home