En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Monday, May 29, 2006

Statistik och bloggtoppskategorier

Jag har blivit alldeles väldigt fascinerad av statistik de sista dagarna sen jag registrerade min blogg på statcounter för att få statistik över folk. Nu har jag dessutom två olika system, det på statcounter å det på bloggtoppen. Snurrigt värre...

Kategorierna på bloggtoppen är ganska usla och det närmaste jag kan få in tal neuropsykiatriska funktionshinder är förstås medicin, men samtidigt skriver jag en hel del om politik när det gäller handikapp... men samtidigt är det ju inte bara det och jag filosoferar en hel del och skriver även om religion. Så det fick bli filosofi och religion för min del. Inte helt korrekt, men tråkigt att lägga den under "personligt" eller "allmänt". Då skulle ju dessutom ingen hitta den ändå :D

Kanske vore den mest korrekta beteckningen filosofi och psykologi. Men den finns inte än. So... here I am, Aspungen er lilla aspiedampfilosof i cyberrymden ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home