En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Sunday, August 06, 2006

Hisnande upptäckt

Roade mig med att jämföra mig med tidigare mått då jag insåg att min figur nu räknas som timglas av igigi. Fick en smärre chock:

Sen jag började träna har jag minskat 14 centimeter i midjemått!

Ironiskt nog måste jag minska minst 20 till för att ens vara i närheten av några storlekar som passar till min längd. Livet är minst sagt hårt!

Men tja... jag mår bättre än typ nånsin. Det mesta i mitt liv är okej och simning är bland det bästa som finns.

Och! Till skillnad från de flesta som går ner i vikt har min byst inte blivit slappare utan fastare. Hehe.

2 Comments:

At Friday, August 11, 2006 11:21:00 AM, Blogger Knaster said...

Hoppla. Du frågade mig tidigare i veckan om mitt midjemått. Sedan dess har jag gått på två vattenjympapass, och krypt fem centimeter i midjan. 8)

 
At Friday, August 11, 2006 5:21:00 PM, Blogger aspungen said...

haha grattis dådå :D gud vilken fin bild på dig och ika för resten!!!

 

Post a Comment

<< Home