En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Tuesday, May 30, 2006

Korrekturläsning

Det har framkommit lite kritik på att jag inte korrekturläser det jag skriver. Så hittar ni något fel i meningsbyggnad eller något stavfel, meddela mig gärna. Läste genom och rättade en del meningsbyggnadsfel i sista inläggen.

Vet dock inte om det är något jag direkt prioriterar. Misstänker att jag inte skulle få något gjort om jag satte högre krav än nu. Men det är möjligt att jag skulle, vad vet jag.

När jag lär mig koda ordentligt ska jag för enkelhetens skull lägga de olika inläggen i ett antal kategorier, så man lättare hittar de inlägg man tycker är intressanta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home