En aspunges liv och leverne

Asp som i Asperger syndrom. Ungen som i D.A.M.P-barnet. Men hur är det egentligen att leva som bokstavsvuxen? Jag bloggar om mitt liv som vuxen med Asperger och ADHD.

Tuesday, June 06, 2006

Långpromenad

Tog en låååång promenad på 80 minuter runt halva stan känns det som. Upp och ner i backarna har jag knatat. I sanden och i skogen och på asfalten. Vansinnigt vackert ute var det.

På vägen hem träffade jag Chomskys rival om balkongutrymmet och vi har bestämt att de måste få träffas någon gång. Ska bli spännande att se vad som händer. Även deras katt sitter därinne och pratar med Chomsky genom glasrutorna. Vet inte om jag skulle tolka det som om de tycker om varandra men drömma kan man ju...

I morgon ska jag till doktorn. Få ny medicin. Hoppas jag får börja äta den direkt. Det ska bli spännande i så fall. Kanske får den mera effekt än ritalin. Man kan ju alltid hoppas...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home